Телекомунікації

У теперішньому світі цифрових технологій швидкоплинно зростає потреба користувачів у засобах комунікації. Сьогодні кожна людина, без винятку, знає що таке інтернет, кожен користується мобільним зв’язком, кожна оселя оснащена телевізором.
Одним з важливих етапів комунікації між кінцевим користувачем та постачальником послуг – є оператор, що приймає замовлення та консультує стосовно варіативності послуг, допомагає обрати найкращий варіант.
Компанія Телеконтакт пропонує наступні послуги для розвитку клієнтської бази, утримання клієнтів та надання консультацій:
1. Підтримка технічної лінії
2. Гаряча лінія консультації
3. Реєстрація звернень
4. Реєстрація запитів на сервісне обслуговування обладнання
5. Оформлення заявок на підключення послуг
6. up-sales
7. cross-sales
8. Вихідні дзвінки з метою продажу послуг у сфері b2c та b2b
При цьому можуть використовуватись різні варіанти бази для роботи, що надає клієнт:
• Холодна (раніше не було комунікацій з клієнтом)
• Тепла (клієнт проявив зацікавленість до послуг компанії (залишив онлайн-звернення про бажання підключитися до послуг, запит на зворотній зв’язок, клієнт вже користується однією з послуг компанії або раніше користувався).
Компанія Телеконтакт у 2018р. здобула чергову перемогу у номінації «Команда продажів» за версією Dzwinner.
Перемога – це підтвердження правильно організованого процесу підготовки операторів, їх навчання та удосконалення навичок.
Слід зазначити, що спершу на етапі співбесіди майбутні оператори проходять першочергову фільтрацію на наявність здібностей до продажу товарів та послуг або консультування.
Для цього під час співбесіди проводиться ряд тестів.
Надалі, майбутній оператор навчається правилам ведення діалогу та вивчає етапи продажу. Для підтвердження вивченого матеріалу та оволодіння навичками здає декілька пробних дзвінків.
Наступний етап – вивчення інформації, необхідної для обслуговування клієнтів Вашої компанії. Визначення переваг послуг, практикум з правильної подачі інформації клієнту згідно його потреб. Окремо вивчення правил роботи з запереченнями та закриття домовленності. Результат навчання – тестові дзвінки, в яких Ви можете приймати участь. Ви зможете оцінити якість навчання та готовність співробітника до роботи.
Проте, на цьому розвиток продавця не завершується. Далі щоденні коррекційні тренінги з супервізором, постановка цілей на день/тиждень/місяць, оцінка звукових файлів, участь у відкритих тренінгах.
Все це – заходи, направлені на збільшення кількості продажів та активних користувачів вашої мережі.
Для організації консультаційної лінії ми підбираємо співробітників за необхідним профілем. Профіль визначаємо з Вами.
Оператори досконало вивчають всю інформацію та проходять щомісячні зрізи для актуалізації знань.
У випадку частої зміни інформації або у зв’язку з модернізацією систем Замовника, оператори проходять додаткове навчання для надання правильної консультації клієнта.
Під час роботи проекту Ви матимете доступ до онлайн-статистики у необхідному для Вас форматі, отримуватимете офлайн-звітність за вказаний Вами період (день, тиждень, місяць) з необхідною для Вас інформацією у вигляді листа на електронну пошту або у месенджерах для зручності.

Menu