Рітейл

Компанії даної сфери можемо поділити на 2 напрямки:
1. Представники офлайн-торгівлі
2. Інтернет-магазини
Проте сьогодні, напевно, 90% компаній мають візуалізацію своїх товарів в мережі інтернет.
Саме тому зростає попит на організацію “Колл-центру” для супроводу та ефективної роботи інтернет-магазинів, збільшення прибутку за рахунок аудиторії клієнтів.
Компанія Телеконтакт пропонує:
1. Організація гарячої лінії консультацій по товарам, послугам, супровід по сайту
2. Прийом замовлень у вхідних дзвінках
3. Вихідні інформативні дзвінки з додатковою метою продажу товару та оформлення замовлення
4. Вихідні дзвінки з метою підтвердження замовлення, а також заохочення придбати супутні товари
5. Обробка неголосових звернень
6. Автоінформування про акції, нові сервіси та товари
7. СМС та e-mail масові розсилки повідомлень, а також інформування у месенджерах про акції
8. Опитування на предмет якості наданої консультації або логістичних послуг
9. Опитування з метою виявлення потреб клієнтів для актуалізації “Товарів/послуг”.
Тобто, ми можемо організувати повний цикл комунікації клієнта: від першого звернення, оформлення замовлення, супровід клієнта до моменту отримання посилки, опитування на предмет якості обслуговування оператором або логістичним партнером, інформування про нові акції …
Тобто, це може бути циклічний процес.

Menu