Багаторічний досвід роботи компанії дозволяє реалізувати проекти різної складності. Відточені бізнес-процеси і професійні інструменти надають можливість надавати високоякісні послуги, підтримувати рівень обслуговування та орієнтація на замовника.
Незмінний лідер — входимо в трійку лідерів вітчизняної галузі за підтвердженими оборотами.
• Телеконтакт стартував у 1999 році.
• У 2011 році був відкритий перший офіс в Україні у м. Житомир.
• У 2013 році був відкритий другий офіс в Україні у м. Кропивницький.
• Найпопулярніший колл-центр серед учасників ринку. Входить в спілку членів ВАКЦ (Всеукраїнська Асоціація Контактних Центрів).
• 2700+ робочих місць, 4000+ працівників.
• Досвід реалізації найбільших і найскладніших проектів для лідерів бізнесу.
• Ліцензія на технічний захист конфіденційної інформації.
• Сертифікат ISO 9001, PCI DSS, в штаті – сертифіковані координатори СОРС.
• Максимальна стабільність бізнесу:
— Технічна — 20 географічно розподілених майданчиків і ця кількість збільшується.
— Комерційна — жоден з клієнтів ≥ 10% обороту.
Про компанію
Компанія Телеконтакт користується своїми розробками, які займали призові місця на міжнародних конкурсах, а саме:
2021 рік:
— Кращий Консультант року – (№1 по версії DZWinner
— Кращий Наставник року – (№2 по версії DZWinner
— Краща Команда рекрутингу – (№2 по версії DZWinner
— Кращий Проект року – (№3 по версії DZWinner)
2020 рік:
— Краща Команда Контрою Якості – (№1 по версії DZWinner)
— Краща Команда Продажів — (№2 по версії DZWinner)
— Краща Сервісна Команда — (№2 по версії DZWinner)
— Менеджер року — (№2 по версії DZWinner)
2019 рік:
— Кращий Найбільший аутсорсинговий контактний центр (№1 у Світі)
— Краща компанія продаж (№1 у Світі)
— Краща схема мотивації (№1 у Світі)
— Кращий європейський контактний центр (№3 у Європі)
— Краща схема мотивації (№1 у Світі)
— Кращий європейський контактний центр (№3 у Європі)
— Краща команда продажів (№1 в Україні по версії DZWinner)
— Краща команда підбору персоналу (Рекрутинг) (№3 в Україні по версії DZWinner)
— Фіналісти в номінації «Тренер року», «Продавець року», «Краща сервісна команда» (по версії DZWinner)
— Кращий HR-спеціаліст (ТОП 10 по версії Hurma)
— Спікери на щорічних конференціях BIT «Навколо КЦ» все про контакт-центри.

2018 рік:
— Краща команда рекрутингу (№1 у Європі)
— Краща команда продажів (№1 в Україні DZWinner)
— Фіналісти в номінації «Тренер року», «Продавець року», «Краща сервісна команда» (по версії DZWinner)
2017 рік:
— Краща система мотивації (№ 1 в Європі)
2016 рік:
— Краща технологічна інновація (№ 1 у світі, № 1 в Європі)
— Найкраще аутсорсингове партнерство (№ 1 у світі, № 2 в Європі)
2014 рік:
— Кращий Найбільший контактний центр (№ 2 в Європі)
— Краща вихідна кампанія (№ 2 в Європі)
— Краща технічна інновація (№ 2 в Європі)
2013 рік:
— Краща організація ресурсів (№ 1 у світі, №1 в Європі)
— Кращий найбільший контакт-центр (№ 2 в Європі)
— Краща технічна інновація (№ 2 у світі, № 1 в Європі)
2012 рік:
— Краща система мотивації (№ 2 в Європі)
— Краща рекрутингова компанія (№ 2 в Європі);
2011 рік:
— Кращий тренер контакт-центру (№ 1 в Європі і №2 у світі)
— Краща рекрутингова компанія (№ 2 в Європі).


