Як працює EVA.Телеконтакт?
EVA.Телеконтакт – це інструмент, що поєднує в собі elearning з коучингом, заснований на практичних цілях колл-центру, і вже перевірений впровадження в колл-центрах загальною складністю на 6 000+ операторів.
Як працює EVA.Телеконтакт?
EVA.Телеконтакт – це інструмент, що поєднує в собі elearning з коучингом, заснований на практичних цілях колл-центру, і вже перевірений впровадження в колл-центрах загальною складністю на 6 000+ операторів.
Під кожну задачу бізнесу (знизити плинність, тримати продаж на високому рівні і т.д.) ми склали набір навичок, які необхідні працівникові для досягнення результату.
Курси об’єднані в методики навчання (від 3 до 17 курсів в кожній). Методика складається під конкретну задачу і вже зарекомендувала себе на практиці.
Всі методики починаються з курсу КОЛЛЦЕНТРОЛОГІЯ © — Ключові показники колл-центру.
— це основні визначення і ключові метрики для контролю і успішної роботи колл-центру. Ці метрики є результатом переробки Телеконтакт міжнародного галузевого стандарту COPC * під оперативну діяльність сучасного колл-центру. Впровадження та контроль рекомендованих KPI дозволяють вибудувати робочі процеси так, що будуть досягнуті зростання сервісу, зростання якості і доходу при одночасному зниженні витрат.
Можливості, які відкриває перед вами використання KPI колл-центру в оперативній роботі:
Ви точно «в грамах» online будете знати, наскільки ефективно працюють ваші співробітники, і чи можуть вони це робити ще краще;
Співробітники зможуть миттєво ідентифікувати проблему і знати, де шукати її причини.
Для операторів буде абсолютно зрозуміло, що саме від них вимагається, і як розраховується показник їх роботи — погодьтеся, це важливо для працездатності виконавця.