Вікіпедія каже нам, що «Аутсорсинг – передача організацією, на підставі договору, визначених бізнес-процесів або виробничих функцій на обслуговування іншій компанії, що спеціалізується у відповідній галузі». Простіше кажучи: якщо ваші працівники не жують домашні бутерброди, а обідають в найближчій їдальні (кафе) або з’їдають обіди із судочків, доставлених спеціальною фірмою – ви віддали харчування працівників на аутсорсинг.
Що вигідніше: власний підрозділ або аутсорсинг?
Немає такого питання!
Що вигідніше – їздити на власному автомобілі або на таксі? Чи вигідно купувати власний автомобіль (дешевшає на третину відразу після виїзду за ворота дилерського центру) – залежить від цілей покупки. Якщо їдемо в центр Києва вдень в будні (платна парковка) або випити з друзями – однозначно вигідний аутсорсинг за допомогою таксі! Якщо кожні вихідні на полювання за 100 км від міста – без своєї машини важко.
Все залежить від цілей.
Якщо компанію готують до продажу – їй потрібно відростити максимум власних підрозділів (покупцям видно, що вони купують бізнес з багатьма людьми, а не пачку документів). Якщо компанія публічна (котується на біржі), для неї часто важливий показник «виручка на 1 працівника» і з точки зору біржі вигідний аутсорсинг. Якщо спілкування з клієнтами – ключова компетенція компанії, в цьому випадку аутсорсинг колл-центру протипоказаний. Якщо ви не впевнені, що зможете приділяти проблемам call-центру досить уваги – ласкаво просимо до нас, аутсорсерів.
Звернемося знову до Вікіпедії «Бізнес-процес – це сукупність взаємопов’язаних заходів або завдань, спрямованих на створення певного продукту або послуги для споживачів».
Якщо доручати нам не «читати ось цей текст», а «продати ось цей продукт» (з обов’язковим прочитанням ось цього дисклеймеру у разі згоди) – ефективність нашої роботи значно зросте. Звертаючись до першого прикладу: Телеконтакт ефективний у разі, якщо ви нам не меню замовляєте, а поставите завдання харчування працівників. А ми (як технологи) знаємо, що харчування має бути різноманітним, збалансованим, (як кухарі) з урахуванням особистих переваг, (як офіціанти) разових побажань. Поставили завдання і контролюєте результат: ситі? задоволені? добре.
Виконання завдань, спрямованих на отримання результату, дозволяє нам розвиватися і пропонувати своїм клієнтам нові можливості, тобто залишатися беззмінними лідерами ринку.
Багато на себе беремо? Так, багато і готові до фінансових гарантій за результат. Телеконтактуй!