• складні / прості консультації • привітальні дзвінки • відновлення відносин з клієнтом • прийом і обробка претензій / замовлень • оповіщення клієнтів • cross / up sales • опитування • soft-collection • технічна підтримка лінії • врегулювання ситуацій
• продажі холодні / теплі / гарячі / перехресні • прийом і підтвердження замовлень • призначення зустрічей • продовження підписки • збір даних • актуалізація / сегментація / профілювання • опитування (NPS) • анкетування • робота з сегментом В2В • обробка звернень з сайту • робота з торговими точками
Інші канали
Аутсорсинг послуг
• обробка платежів • робота з електронними додатками (telegram, viber) • автоматизовані розсилки повідомлень і e-mail • робота з чат-ботами і зворотного формою на сайті клієнта • оцінка роботи за допомогою IVR