FMCG

Сьогодні сегмент FMCG (fast moving consumer goods) в Україні успішно розвивається. Підтвердженням цьому є поява нових компаній та розвиток торгівельних мереж вже діючих, що в свою чергу також прикладають зусиль для урізноманітнення продуктових лінійок.
Ринок FMCG характеризується великим обігом товарів та масштабністю. В класичній схемі бізнес-процесу ключовим ресурсом для розвитку мережі, розповсюдження продукції та зростання прибутку компанії є торговий представник.
Враховуючи специфіку роботи торгового представника, можна впевнено сказати, що він «цінний» співробітник компанії. Адже організація умов для його роботи – автомобіль, пальне, заробітна плата, амортизаційні витрати — коштують дорого.
Компанія Телеконтакт має досвід партнерства з різними сферами бізнесу, в тому числі ми встигли реалізувати та успішно супроводжуємо проекти гігантів FMCG-ринку.
Серед послуг:
1. «Торговий представник по телефону» — здійснення вихідних телефонних дзвінків до торгових точок з метою оформлення замовлення, дотримуючись певного «маршруту»
2. Гаряча лінія підтримки торгових точок– прийом вхідних дзвінків та надання інформації про статус замовлення , внесення коректив або оформлення нових замовлень
3. Гаряча лінія підтримки споживачів продукції
4. Обробка електронних замовлень – формування замовлень в системі та їх трансфер до відділу логістики
5. Розвиток торгової мережі – холодний телемаркетинг з пропозицією співпраці
Використання послуг Телеконтакт дає Вам можливість:
• Зменшити витрати компанії на 15% за 3 місяці, так як 1 оператор = 3 торгові представники,
• Збільшити обсяги продажу на 20% за 3 місяці,
• Пришвидшити обробку замовлень : 1 оператор опрацьовує в день ̴ 125 торгових точок, в той самий час торговий представник може опрацювати лише ̴ 52 торгові точки,
• Стандартизувати рівень обслуговування,
• Масштабувати торгову мережу.
Ми не просто партнер , ми – помічники. Саме тому наша мета – допомогти торговому представнику в виконанні його основної задачі, працюючи у тандемі – збільшення прибутку компанії та задоволення потреб клієнта.

Menu