Єдина точка контакту – це фішка Телеконтакту. Ми «заточені» під комплексні проекти і аутсорсинг цілих бізнес-процесів замовника. Подібні амбітні проекти вимагали від нас відповідної внутрішньої структури управління. У результаті, ви будете контактувати всього з одним працівником Телеконтакту, який не тільки володіє знаннями в усіх напрямках роботи колл-центру, а й має повноваження приймати рішення і ставити завдання всередині Телеконтакту на рівні директора.
Звучить важкувато, але на практиці ви отримуєте миттєву реакцію і повну залученість з нашої сторони. По суті, у вашому підпорядкуванні опиняється один із найкваліфікованіших фахівців галузі call-центрів. Телеконтакт вже давно себе зарекомендував як кузня кадрів. Є навіть цілі колл-центри, які пишаються, що у них працюють наші працівники. Ми теж пишаємося.
Для нас же – це окрема серйозна робота, яка починається з оголошень про найм і триває решту часу: навчання, підвищення кваліфікації, обмін досвідом, синтез, аналіз і все те, що ви, абсолютно обгрунтовано, хочете «віддати на відкуп» комусь компетентному і використовувати тільки результати його праці.
Ви розумієте, що успіх конкретного проекту залежить від команди, яка його виконує. У Телеконтакті ви можете оцінити якість команди по кваліфікації «єдиної точки входу» (нехай вибачать мене колеги, які читають цей розділ – я в найкращому значенні цього терміну).
Телеконтактуй! Познайомтесь з потенційним керівником вашої проектної групи.