Як зробити так, щоб тебе запам’ятали після першої зустрічі.

Зустрічають по одягу, проводжають за розумом. Ці базові принципи, напевно, знають усі. Чи цього достатньо? Для приємної розмови – так, щоб вас запам’ятали – однозначно мало. Потурбуватися про зовнішній вигляд і про те, що ви кажете – обов’язково, бажаєте досягти більшого – звертайте увагу на деталі та працюйте над своєю особливістю.

Нижче кілька перевірених порад:

  • Робота окремо, особисте життя окремо.

Це поняття у бізнесі давно не працює. Хочете досягти більшого у спілкуванні з певною людиною, не бійтеся переходити межі ділового спілкування, при цьому слідкуйте за реакцією співрозмовника. Намагайтеся відчувати межі дозволеного і не переходити їх.

Перед зустріччю чи знайомством постарайтеся дізнатися про співрозмовника трохи особистої інформації: чим захоплюється, що любить, які книги читає, чи є діти.

Намагайтеся зловити тему, в якій ви обізнані, це допоможе зав’язати розмову не лише у бізнесі.

  • Говоріть про статистику.

Помічали як для того, щоб привабити публіку, спікери часто використовують гучні цифри. Така практика працює і за особистого спілкування. Якщо зможете вразити співрозмовника новою цікавою інформацією, підтвердженою статистикою або свіжими даними, можете запам’ятатись.

До речі, статистика використовується не тільки для того, щоб привернути увагу, але й для повідомлення, чим ви або ваша компанія може бути корисною для співрозмовника.

  • Вчіться говорити коротко.

Навчіться говорити коротко, ємно та по суті. Намагайтеся вкласти максимум сенсу мінімум тексту. Якщо говоритимете про одне й те саме різними словами, людина захоче втекти. Особливо це стосується бізнесу, де час – гроші.

  • Помічайте деталі.

Кожен із нас відкрито чи приховано бажає уваги до себе. Зробіть комплімент, але уникайте банальщини. Наприклад, ви змінили колір волосся? Вам дуже личить. Швидше за все, таких компліментів людина чує дуже багато, відповідно, вони змиваються з пам’яті. Ваша ж мета, відмітити щось, що мало доступно або навмисно приховано. Наприклад, ви у соц. мережах бачили згадку про те, що співрозмовнику подобаються гори більше, ніж море. Чим не тема для розмови?

  • Нагадування про вас.

Буде чудово, якщо після розмови з вами у співрозмовника залишилося нагадування про вас. Особливо після заходів, на яких таких знайомств чимало. Стандартним атрибутом є візитівка. Крім цього, можуть бути інші невеликі деталі, які ваш співрозмовник зможе забрати з собою. Особливо добре, якщо вона буде говорити про вас або ваш рід діяльності. Ще краще, якщо новий знайомий зможе її десь застосувати. Наприклад, ручка, олівець, візитниця тощо.

Збираючи в одну розмову всі пункти, ви обов’язково помітите і з великою ймовірністю вас запам’ятають.

Меню