Все, що стосується call-центру.

Привіт всім. Вже 9 років працюю в сфері контакт-центрів.
Пройшла всі щаблі й процеси від оператора до директора з розвитку бізнесу. Працювала з віддаленими операторами до того, як це стало must have. Вибудовувала бізнес процеси в контакт-центрі з нуля. Керувала напрямком на 6 майданчиках, в 3-х країнах. Навчила близько 30 одиниць адміністративного складу, створила і вибудувала відділ продажів В2В.
Працювала з багатьма сферами: банки, страхові, МФО, авіакомпанії, телеком послуги, рітейл, АЗС, логістика тощо
І ось настав час ділиться досвідом і допомагати.
Так як зараз популярно вести телеграм канал – я вирішила спробувати. Приєднуйтесь – https://t.me/Call_Center_Times. Тут обговорюємо цікаві теми.

Меню