13.03.2011 року, (в щасливу дату), на український ринок зайшла компанія, з уже відомим ім’ям – Telecontact.ua.
За невеликий період, Telecontact.ua вдалося:
- увійти в ТОП 3 АКЦ України,
- отримати кілька десятків нагород за свою роботу, в тому числі в номінаціях від DzWINNER,
- розробити Програми, які користуються великим попитом в інших колл-центрів,
- виростити своїх професіоналів з «0», від оператора до начальника контактного центру,
- розробити систему навчання, якою успішно користуються колеги по ринку,
- провести кілька навчальних курсів online для менеджменту інших контактних центрів,
- одними з перших стартувати роботу у віддаленому форматі,
- відкрити офіси в різних містах,
і це тільки невелика частина досягнень, якими Telecontact.ua може поділитися.
За 10 років було багато радісних і складних моментів, компанія швидко росла і намагалася встигнути за тенденціями ринку, а часто їх сама і створювала.
Для багатьох, Telecontact.ua це незамінний досвід першої роботи, вдалий страт кар’єри, зручный тимчасовый підробіток у вільний від навчання час, можливість поєднувати роботу з вихованням дітей. Як результат, в сторону компанії звучать тільки приємні побажання: