Sportbank

У сфері клієнтського сервісу ми добре знаємо, наскільки всі цінують індивідуальний підхід і людяність, рекомендують знайомим ті компанії, які готові «екологічно» закривати їх потреби.

Для того, щоб отримати любов Клієнта, не потрібно «вигадувати велосипед» або шукати «чарівну» таблетку. Секрет успіху простий — розвивайте комунікативні навички своїх співробітників, адже на іншому кінці дроту в першу чергу людина, яка при завзятості і бажанні стане Клієнтом Вашої компанії.

Кілька місяців тому ми провели тренінг на тему: «Мистецтво телефонних продажів» для компанії Sportbank. Це дозволило підвищити кваліфікацію співробітників і обмінятись досвідом.

З огляду на нові тренди, які вніс 2020 рік у обслуговування Клієнтів, керівник нашого Центру Навчання, підготувала програму тренінгу, в якій розповіла про те,

— які методи і інструменти краще використовувати з різними типами співрозмовників;

— як не продавати продукт, а вибудовувати довірчі відносини з Клієнтами;

— які аргументи мають вагу в продажах;

— як чути клієнта і вирішувати його проблему;

— як правильно доносити переваги компанії.

А в компанії Sportbank цих переваг досить багато, починаючи від високого кешбек, закінчуючи великим пільговим періодом. Ви можете переконатися в цьому самі  — https://sportbank.com.ua

Найкраща інвестиція в бізнесі сьогодні — це навчання і розвиток навичок персоналу. Будемо раді поділитися з вами своєю експертизою — https://forms.gle

Меню