У сфері клієнтського сервісу ми добре знаємо, наскільки всі цінують індивідуальний підхід і людяність, рекомендують знайомим ті компанії, які готові «екологічно» закривати їх потреби.
Для того, щоб отримати любов Клієнта, не потрібно «вигадувати велосипед» або шукати «чарівну» таблетку. Секрет успіху простий — розвивайте комунікативні навички своїх співробітників, адже на іншому кінці дроту в першу чергу людина, яка при завзятості і бажанні стане Клієнтом Вашої компанії.
Кілька місяців тому ми провели тренінг на тему: «Мистецтво телефонних продажів» для компанії Sportbank. Це дозволило підвищити кваліфікацію співробітників і обмінятись досвідом.
З огляду на нові тренди, які вніс 2020 рік у обслуговування Клієнтів, керівник нашого Центру Навчання, підготувала програму тренінгу, в якій розповіла про те,
— які методи і інструменти краще використовувати з різними типами співрозмовників;
— як не продавати продукт, а вибудовувати довірчі відносини з Клієнтами;
— які аргументи мають вагу в продажах;
— як чути клієнта і вирішувати його проблему;
— як правильно доносити переваги компанії.
А в компанії Sportbank цих переваг досить багато, починаючи від високого кешбек, закінчуючи великим пільговим періодом. Ви можете переконатися в цьому самі — https://sportbank.com.ua
Найкраща інвестиція в бізнесі сьогодні — це навчання і розвиток навичок персоналу. Будемо раді поділитися з вами своєю експертизою — https://forms.gle