Наскільки думка інфлюенсера впливає на придбання товару

Інфлюенсери – новий інструмент маркетингу. З його допомогою підвищують впізнаваність бренду, формують лояльність і підводять до покупки. Але все це робить не якийсь складний алгоритм, а жива людина.

Згідно з дослідженням компанії HelloSociety, користувачеві соцмереж досить 3 поста від іфлюенсера, і він піде шукати більше інформації про товар або послугу. 5 постів – і він буде готовий до покупки. 40% користувачів Twitter зізналися, що на їх рішення купити товар вплинув твітти інфлюенсера, якому вони довіряють.

У чому ця, майже магічна, здатність інфлюенсерів підводити людей до покупки?

Розберемо на прикладі класичної воронки продажів:

етап 1: знайомство аудиторії з брендом або товаром;

етап 2: залучення, створення конверсій (переходи на сайт, підписки, обговорення в соціальних мережах);

етап 3: поштовх до покупки (знижка, промокод).

Ніякого «Купи!» в лоб. Все відбувається плавно і ненав’язливо. Споживач втягується, вивчає бренд, бачить його «в роботі», отримує позитивний фідбек інфлюенсера і вже готовий до покупки.

Компанія Gillette довгі роки залишалася вірною своїй маркетинговій стратегії. Але, коли постало завдання охопити нову аудиторію мілленіалів, маркетологи вирушили підкорювати Instagram, заручившись підтримкою інфлюенсерів різної величини. Від відомих спортсменів та моделей до молодих мам і батьків.

У кожного інфлюенсера була своя подача, аудиторія і один загальний меседж: Gillette – кращий подарунок до Різдва батькові, синові, другу, коханій. Кампанія охопила понад 12 млн користувачів в Instagram і сильно зіпсувала нерви найближчим конкурентам Gillette. Особливо напередодні Різдва, коли купівельна активність на піку.

За даними Benchmark Report, в 2020 році компанії готові витратити $9,7 млрд на інфлюенс-маркетинг. Великі бренди вже використовують цей метод просування на 300% більше, ніж в 2016 році, і продовжать це робити в 2021-ому.

З чого почати інфлюенс-маркетинг? З аналізу вашої аудиторії. З’ясуйте, де вона сидить, кого читає і слухає, до чиєї думки прислухається. Далі сформуйте оффер для інфлюенсера – і дійте.

Меню