Марафон по оптимізації контактного центру

Вже в серпні цього року Ви можете отримати робочі інструменти з оптимізації роботи контактного центру. Вперше за 10 років Телеконтакт відкриває “всі карти” з налаштування процесів контактного центру. Кращі експерти компанії Телеконтакт будуть розповідати про наступне:

✓ Як закривати вакансії на 100% та оптимізувати роботу відділу рекрутинга.

✓ Чому не потрібно забувати про навчання співробітників. Як правильно побудована структура навчання впливає на КРІ операторів.

✓ Як Mentor впливає на прибуток бізнесу.

✓ Як робота з персоналом та мотивація впливає на КРІ та плинність кадрів.

✓ Як запобігти факапів при запуску нового напрямку діяльності.Контроль якості. Процес чи результат?

✓ Як налаштувати процес якості так, щоб отримувати результат.

✓ Як вибрати кращих керівників та як з ними працювати.

Всіма знаннями й досвідом фахівці Телеконтакт ділитимуться безкоштовно.

Ще більше відповідей на свої запитання можна отримати на марафоні – компанія забезпечує повний консалтинг на період проведення марафону. Мінімум теорії, максимум методів, інструменті та кейсів, які дозволять покращити результати та оптимізувати контактний центр.

Кому буде корисний цей марафон:

* Керівникам Контактних Центрів;
* Керівникам департаментів (підбору, навчання, адаптації, якості, відділу оптимізації).
* Проект Менеджерам.
Старт Марафону 3.08.2020 о 19:00 відносно Київського часу. Реєстрація діє до 31.07.2020. Зареєструватися можна за посиланням https://docs.google.com/forms/d/1jgsh-rzP7UrgNEKSWulWIfpNM9VdhGfpxhose2hmEDg/viewform?edit_requested=true

Кількість місць обмежено.

Меню