1 лютого 2019 року компанія Телеконтакт в місті Житомир провела черговий «День відкритих дверей» – захід, що дозволяє поглянути зсередини на організацію роботи одного з провідних аутсорсингових контактних центрів України. Учасниками заходу стали майже 20 представників ринку контакт-центрів і партнерів, яких об’єднало бажання поглянути на «внутрішню кухню» контактного центру.
Знайомство розпочалося з оглядової екскурсії по майданчику, яку провела начальник колл-центру Ольга Неділько, а далі «гості» змогли взяти участь в спеціалізованій дискусійній панелі. На першому етапі заходу, учасникам випала нагода ознайомитися з процесом підбору персоналу, методами «вирощування» продавців, адаптації, мотивації. Далі була продемонстрована власна система управління якістю та розкриті секрети контролю, які дозволяють Телеконтакту зберігати лідерство серед провідних гравців країн СНД протягом багатьох років.
Крім цього, на одному з провідних проектів розглянули кореляцію взаємодії правильно побудованого процесу управління якістю стосовно результативності (в даному випадку продажу).
В ході круглого столу найбільший інтерес і жваву дискусію викликало обговорення теми «Робота з не голосовими каналами і внутрішні програми». Компанія Телеконтакт дякує всім учасникам заходу за участь і готова далі ділитися своїм досвідом, ідеями та цілями!