- У перший робочий день нового співробітника організуйте невелике святкування. Потім розішліть всім працівникам підрозділу електронного листа з короткими відомостями про нового співробітника.
- Часто і щиро говоріть своїм підлеглим: «Я знаю, що ви це зможете».
- Запропонуйте своєму підлеглому взяти у відрядження дружину.
- Якщо ваші співробітники працюють у вихідні, організуйте гаряче харчування.
- Здивуйте своїх людей, організувавши в перший день спільної роботи групи денний перегляд якого-небудь відомого кінофільму.
- Давайте людям завдання, які змушують їх напружувати сили і виходити за рамки їх прямих посадових обов’язків.
- Визнання – відмінний інструмент, що допомагає людям досягати бажаних результатів і стимулюючий їх на все більші звершення.
- Замість того щоб критикувати помилку працівника, разом займіться виправленням ситуації.
- Стати пророком успіху. У самий розпал роботи над особливо важким командним завданням зустріньте співробітників вранці чашкою гарячої кави.
- Час від часу встановлюйте цілі на один день, що підтримують цілі вашої компанії.
- Якщо хтось із ваших співробітників (і особливо співробітниць) буде працювати дуже напружено, виконуючи завдання, яке принесе реальну і велику користь організації, найміть йому (їй) на тиждень домробітницю, щоб полегшити його (її) життя поза організацією.
- Замовте коробку з морозивом, щоб вони «трохи охололи».
- Коли хтось із ваших співробітників досягне певної важливої мети, замовте йому нові візитки, на яких буде спеціальний ексклюзивний логотип, який вказує на його особливі заслуги.
- Покажіть людям, що високо цінуєте їх досвід і знання, склавши інструкцію, в якій члени вашої команди будуть згадуватися як експерти в тій чи іншій конкретній сфері діяльності.
- Заохотьте людину сертифікатом, просто так.
- Найміть знаменитого актора і запишіть на автовідповідач який відзначився працівника голосове повідомлення-привітання його голосом.
- Візьміть за правило називати підлеглих по імені і щоранку вітатися з ними – по можливості особисто з кожною людиною.
- У кінці кожного робочого дня записуйте на дошці три справи, які були зроблені на належному рівні вашими співробітниками.
- Подякуйте членів своєї робочої команди за відмінне завершення року або за інші досягнення, для цього можна запросити їх до себе в гості на обід або на пікнік.
- Особисто вручіть працівникові черговий чек на зарплату.
- Найміть масажиста з усім необхідним приладдям і надайте всім своїм підлеглим можливість зробити безкоштовний масаж.
- Кожен день присвячуйте десять хвилин співробітникам, які багато роблять для досягнення цілей організації.
- Дозвольте своїм людям самим відкрити вам очі на щось, що було зроблено ними в ім’я досягнення цілей компанії.
- Давайте додатковий вихідний.
- Запрошуйте на заходи, присвячені вираженню визнання, всіх своїх підлеглих.
- Не посилайте працівникам вітальні листівки до дня народження; вручайте їх особисто.
- Іноді найкраще визнання – допомога у вирішенні тієї чи іншої складної проблеми. Для співробітника, син якого провалився на іспиті з математики, найкращим визнанням, можливо, буде пропозиція оплатити послуги репетитора.
- Поліпшити робочі умови.
- Якщо один з ваших кращих працівників збирається в тривале відрядження, замовте йому авіаквиток більш високого класу.
- Сходіть разом з командою в кіно або на пікнік.
- Запасіться улюбленими легкими закусками своїх підлеглих. Періодично, розмовляючи з тим чи іншим працівником про справи, пригощайте його.
- Надрукуйте і час від часу вручайте членам своєї команди сертифікати «на довгу обідню перерву».
- Святкуйте дні народження дітей.
- Зробіть інформаційний бюлетень.
- З відрядження привезіть кожному підлеглому невеличкий сувенір.
- Візьміть в оренду на тиждень для відзначився працівника автомобіль його мрії.
- Подаруйте абонемент в зал або спа-салон.
- Сплатіть таксі, який буде протягом тижня привозити співробітника який відзначився на роботу.
- Не забувайте, що на кожне критичне зауваження має припадати по п’ять компліментів.
- Висловіть свою вдячність співробітникам на міському рекламному щиті.
- Головне правило керівника: похвала повинна бути публічною, а критика – віч-на-віч.
- Проведення зборів поза офісом розкриває співробітників.
- Радуйте співробітників ранковою кавою з круасанами.
- Якщо ви керуєте креативною командою, в якій працюють веселі люди, переробіть слова якої-небудь відомої пісні і запросіть місцевих музикантів в офіс – нехай вони заспівають їм пісню від вашого імені на робочому місці.
- Оформіть по іншому робоче місце на місяць відзначився співробітнику.
- Покажіть працівникові, що ви його поважаєте, дозволивши скористатися службовим мобільним телефоном або привілеєм.
- Виробіть у себе звичку говорити людям «будь ласка», і, спілкуючись з підлеглими, як можна частіше говорите їм «спасибі» навіть по дрібницях.
- Запросіть працівника разом пообідати.
- Запросіть працівника взяти участь в співбесідах з кандидатами на вакантну посаду у вашій команді; нехай він оцінює їх технічну підготовку або особистісну сумісність або перевіряє дані з резюме.
- Що треба, щоб переконати підлеглих, що ви на їхньому боці, що ви – член їхньої команди? Може, варто запропонувати їм виконати за них роботу, яка їм найбільше не подобається?
- Визнайте всі свої помилки, беріть відповідальність за них на себе; але якщо команда досягла успіху, визнайте заслуги інших людей.
- Коли ви наступного разу підете на зустріч з клієнтом, візьміть з собою працівника, який зіграв важливу роль у зміцненні взаємин вашої організації з цим клієнтом.
- Зробіть «зірку» в ефективності праці «зіркою» наступного відеофільму про вашу компанію.
- Попросіть СЕО компанії особисто написати записку працівникові.
- Вивішуйте подячні листи від рідних і близьких на дошці оголошень на самому видному місці.