55 способів визнання заслуг персоналу

  1. У перший робочий день нового співробітника організуйте невелике святкування. Потім розішліть всім працівникам підрозділу електронного листа з короткими відомостями про нового співробітника.
  2. Часто і щиро говоріть своїм підлеглим: «Я знаю, що ви це зможете».
  3. Запропонуйте своєму підлеглому взяти у відрядження дружину.
  4. Якщо ваші співробітники працюють у вихідні, організуйте гаряче харчування.
  5. Здивуйте своїх людей, організувавши в перший день спільної роботи групи денний перегляд якого-небудь відомого кінофільму.
  6. Давайте людям завдання, які змушують їх напружувати сили і виходити за рамки їх прямих посадових обов’язків.
  7. Визнання – відмінний інструмент, що допомагає людям досягати бажаних результатів і стимулюючий їх на все більші звершення.
  8. Замість того щоб критикувати помилку працівника, разом займіться виправленням ситуації.
  9. Стати пророком успіху. У самий розпал роботи над особливо важким командним завданням зустріньте співробітників вранці чашкою гарячої кави.
  10. Час від часу встановлюйте цілі на один день, що підтримують цілі вашої компанії.
  11. Якщо хтось із ваших співробітників (і особливо співробітниць) буде працювати дуже напружено, виконуючи завдання, яке принесе реальну і велику користь організації, найміть йому (їй) на тиждень домробітницю, щоб полегшити його (її) життя поза організацією.
  12. Замовте коробку з морозивом, щоб вони «трохи охололи».
  13. Коли хтось із ваших співробітників досягне певної важливої ​​мети, замовте йому нові візитки, на яких буде спеціальний ексклюзивний логотип, який вказує на його особливі заслуги.
  14. Покажіть людям, що високо цінуєте їх досвід і знання, склавши інструкцію, в якій члени вашої команди будуть згадуватися як експерти в тій чи іншій конкретній сфері діяльності.
  15. Заохотьте людину сертифікатом, просто так.
  16. Найміть знаменитого актора і запишіть на автовідповідач який відзначився працівника голосове повідомлення-привітання його голосом.
  17. Візьміть за правило називати підлеглих по імені і щоранку вітатися з ними – по можливості особисто з кожною людиною.
  18. У кінці кожного робочого дня записуйте на дошці три справи, які були зроблені на належному рівні вашими співробітниками.
  19. Подякуйте членів своєї робочої команди за відмінне завершення року або за інші досягнення, для цього можна запросити їх до себе в гості на обід або на пікнік.
  20. Особисто вручіть працівникові черговий чек на зарплату.
  21. Найміть масажиста з усім необхідним приладдям і надайте всім своїм підлеглим можливість зробити безкоштовний масаж.
  22. Кожен день присвячуйте десять хвилин співробітникам, які багато роблять для досягнення цілей організації.
  23. Дозвольте своїм людям самим відкрити вам очі на щось, що було зроблено ними в ім’я досягнення цілей компанії.
  24. Давайте додатковий вихідний.
  25. Запрошуйте на заходи, присвячені вираженню визнання, всіх своїх підлеглих.
  26. Не посилайте працівникам вітальні листівки до дня народження; вручайте їх особисто.
  27. Іноді найкраще визнання – допомога у вирішенні тієї чи іншої складної проблеми. Для співробітника, син якого провалився на іспиті з математики, найкращим визнанням, можливо, буде пропозиція оплатити послуги репетитора.
  28. Поліпшити робочі умови.
  29. Якщо один з ваших кращих працівників збирається в тривале відрядження, замовте йому авіаквиток більш високого класу.
  30. Сходіть разом з командою в кіно або на пікнік.
  31. Запасіться улюбленими легкими закусками своїх підлеглих. Періодично, розмовляючи з тим чи іншим працівником про справи, пригощайте його.
  32. Надрукуйте і час від часу вручайте членам своєї команди сертифікати «на довгу обідню перерву».
  33. Святкуйте дні народження дітей.
  34. Зробіть інформаційний бюлетень.
  35. З відрядження привезіть кожному підлеглому невеличкий сувенір.
  36. Візьміть в оренду на тиждень для відзначився працівника автомобіль його мрії.
  37. Подаруйте абонемент в зал або спа-салон.
  38. Сплатіть таксі, який буде протягом тижня привозити співробітника який відзначився на роботу.
  39. Не забувайте, що на кожне критичне зауваження має припадати по п’ять компліментів.
  40. Висловіть свою вдячність співробітникам на міському рекламному щиті.
  41. Головне правило керівника: похвала повинна бути публічною, а критика – віч-на-віч.
  42. Проведення зборів поза офісом розкриває співробітників.
  43. Радуйте співробітників ранковою кавою з круасанами.
  44. Якщо ви керуєте креативною командою, в якій працюють веселі люди, переробіть слова якої-небудь відомої пісні і запросіть місцевих музикантів в офіс – нехай вони заспівають їм пісню від вашого імені на робочому місці.
  45. Оформіть по іншому робоче місце на місяць відзначився співробітнику.
  46. ​​Покажіть працівникові, що ви його поважаєте, дозволивши скористатися службовим мобільним телефоном або привілеєм.
  47. Виробіть у себе звичку говорити людям «будь ласка», і, спілкуючись з підлеглими, як можна частіше говорите їм «спасибі» навіть по дрібницях.
  48. Запросіть працівника разом пообідати.
  49. Запросіть працівника взяти участь в співбесідах з кандидатами на вакантну посаду у вашій команді; нехай він оцінює їх технічну підготовку або особистісну сумісність або перевіряє дані з резюме.
  50. Що треба, щоб переконати підлеглих, що ви на їхньому боці, що ви – член їхньої команди? Може, варто запропонувати їм виконати за них роботу, яка їм найбільше не подобається?
  51. Визнайте всі свої помилки, беріть відповідальність за них на себе; але якщо команда досягла успіху, визнайте заслуги інших людей.
  52. Коли ви наступного разу підете на зустріч з клієнтом, візьміть з собою працівника, який зіграв важливу роль у зміцненні взаємин вашої організації з цим клієнтом.
  53. Зробіть «зірку» в ефективності праці «зіркою» наступного відеофільму про вашу компанію.
  54. Попросіть СЕО компанії особисто написати записку працівникові.
  55. Вивішуйте подячні листи від рідних і близьких на дошці оголошень на самому видному місці.
Menu