Ставлення бізнесу до послуг АКЦ

На початку квітня компанією Telecontact.ua за підтримки ВАКЦ, було проведено опитування з приводу ставлення бізнесу до послуг аутсорсингу в сфері контактного центру. Всього мали змогу інтерв’ювати 156 представників різних сфер…

TELECONTACT.UA – 10 РОКІВ НА РИНКУ УКРАЇНИ

13.03.2011 року, (в щасливу дату), на український ринок зайшла компанія, з уже відомим ім’ям – Telecontact.ua. За невеликий період, Telecontact.ua вдалося: увійти в ТОП 3 АКЦ України, отримати кілька десятків…

Експертна думка. Про якісний сервіс розповідає експерт ВАКЦ Юлія Рафальська

Якісний сервіс – як? Думкою про якісний сервіс ділиться Юлія Рафальська, Директор з розвитку бізнесу компанії Телеконтакт Перед тим, як розповісти свої думки, вирішила почитати, що пишуть в інтернеті. Нижче…

Sportbank

У сфері клієнтського сервісу ми добре знаємо, наскільки всі цінують індивідуальний підхід і людяність, рекомендують знайомим ті компанії, які готові «екологічно» закривати їх потреби. Для того, щоб отримати любов Клієнта,…

2020 рік – рік можливостей. Той, хто не стояв на місці – отримував більше звичайного.

Перед нами, як і перед іншими компаніями, став вибір плисти за течією або будувати новий курс вперед. Ми пішли по другому варіанту. Одне з перших напрямків, яке піддалося зміні –…

Сила опитувань: чому варто довіритися контактному центру

Давайте визначимося з тією користю, яку компанія отримує від зворотної інформації. Але спочатку, щоб не бути голослівною, наведу вдалий досвід опитування клієнтів на прикладі найбільшого виробника зубної пасти – Colgate . Ідея, яка…

Роль відгуків в 21-ому столітті. Як вони впливають на бренд?

97% людей вважають відгуки одним з найважливіших факторів у вирішенні купити товар або скористатися послугою. 94% споживачів читають відгуки перед здійсненням покупки. Якщо відгуки на товар / послугу відсутні, 92%…

Помічник керівника: «виростити» або взяти з боку?

Про переваги і недоліки кожного підходу розповім на прикладі керівника колл -центру. У контакт-центрах існує чітка ієрархія: оператори – старші оператори – супервізори – керівник (менеджер) групи – директор. Це класична схема…

Мислення зростання: як розвинути цей навик і навіщо?

Приблизно 20% співробітників компанії сприймають невдачі в роботі, як додаткову мотивацію. У таких людей розвинений growth mindset – мислення зростання. Решта 80% – люди з fixed mindset – усталеним, фіксованим мисленням. В…

Адаптація співробітників віддалено

Сучасні реалії ведення бізнесу диктують особливі методи управління компаніями, серед яких адаптація співробітників віддалено грає важливу роль. Для дистанційних фахівців застосовується іншої не офісний набір HR-інструментів, так як координація роботи…

Чому новачки йдуть частіше

Якщо ви вже зіткнулися з проблемою, коли новачки не затримуються довше 1-2 місяців, не поспішайте звільняти HR. Можливо, причини криються всередині самої компанії і варто переглянути деякі аспекти роботи, а ще…

Роль контактного центру в підготовці компанії до чорної п’ятниці

Для багатьох Чорна п’ятниця асоціюється з лавиною знижок і можливістю придбання товарів за помірними цінами. У цей день компанії значно збільшують прибуток і кількість замовлень, залучають нових покупців, а також…

Чи завжди клієнтоорієнтована компанія на словах, клієнтоорієнтованої на ділі?

2020 рік став хорошою перевіркою компаній на клієнтоорієнтованість. Деякі зреагували швидко: зробили раніше платні послуги безкоштовними, організували доставку «під двері», забезпечили можливість безконтактної оплати. Але це скоріше виключення з правил. У більшості…

Як виміряти і підвищити лояльність співробітників

Ефективність і продуктивність компаній пропорційно залежать від кореляції стратегій по залученню і якісного задоволення потреб клієнтів, а також збільшення ступеня лояльності власних співробітників. Однак, в той час як симпатії клієнтів…

Наскільки думка інфлюенсера впливає на придбання товару

Інфлюенсери – новий інструмент маркетингу. З його допомогою підвищують впізнаваність бренду, формують лояльність і підводять до покупки. Але все це робить не якийсь складний алгоритм, а жива людина. Згідно з…

IVR в сучасній компанії: про користь і помилки в налаштуванні інтерактивної системи

У липні цього року ReportLinker в дослідженні «Глобальна індустрія систем інтерактивної голосової відповіді» оприлюднив цікаву інформацію. Згідно проміжним даними, зібраними в період 2012-2020 років, глобальний ринок систем IVR досягне $…

«Зустрічають по одягу, проводжають по розуму»: вплив клієнтського підходу на довгостроковість відносин

Одного разу, Річард Бренсон, засновник Virgin Group і один з найбагатших жителів Великобританії зі станом більш ніж 5 мільярдів доларів США виголосив: «Ключ до успіху – це створення у клієнтів…

Дмитро Єфімов – інвестор, бізнесмен, що спеціалізується на IT технологіях, тренер по досягненню успіху

1. РАССКАЖИТЕ, ПОЖАЛУЙСТА, НЕМНОГО О СЕБЕ И СВОЁМ ДЕТСТВЕ. Детство проходило, как и у всех кто родился в СССР. Посредственное обучение в школе, я ничем не выделялся. Я видел, как…

Вікторія Задоя – керівник Центру телемедичних послуг

1. Расскажите, пожалуйста, немного о себе, какое у Вас образование? Моя карьера в контакт – центрах началась с 2010 года. Сначала год работы координатором и далее уже руководителем контакт – центра.…

Максим Алексєєв – засновник першої всеукраїнської нетворкінг-платформи New Communication.

1. Расскажите, пожалуйста, немного о себе. С самого детства моя жизнь была насыщенна новыми знакомствами и общением. Это связанно с тем, что мой отец военный. Мы часто переезжали с одного города…

Ярослав Дубина – керівник відділу обслуговування клієнтів MEGOGO

1.  Ярослав, расскажите немного о себе? Чем увлекаетесь? С 2018 года работаю в компании MEGOGO на должности руководителя отдела обслуживания клиентов. Ежедневно к нам обращается огромное количество пользователей, как по телефону, так…

Марафон по оптимізації контактного центру

Вже в серпні цього року Ви можете отримати робочі інструменти з оптимізації роботи контактного центру. Вперше за 10 років Телеконтакт відкриває “всі карти” з налаштування процесів контактного центру. Кращі експерти…

Все, що стосується call-центру.

Привіт всім. Вже 9 років працюю в сфері контакт-центрів. Пройшла всі щаблі й процеси від оператора до директора з розвитку бізнесу. Працювала з віддаленими операторами до того, як це стало…

Як правильно побудована мотивація впливає на результат

Про специфіку інструменту Objectives&Key Results, і як з його допомогою надихнути та синхронізувати команду, розповідає директор з розвитку бізнесу Юлія Рафальська. Усі знають, що є матеріальна й нематеріальна мотивація. А ось чи правильно її застосовують, інше…

У бізнесі як на війні всі засоби хороші, або як продати не продаючи

Всі ми женемося за клієнтами, так як вони основа бізнесу і підтвердження факту його існування. Саме для Клієнта ми придумуємо різні «фішки». Прийшло покоління Z, яке діджіталізується з кожним днем. Для…

Дмитро Хамчук – Керівник контакт-центру Фокстрот

Дмитрий, расскажите немного о себе? Какое у Вас образование?   Среднее?. Я 2 раза поступал в институт и 2 раза бросал, т.к. жизнь ставила перед четким выбором, или ты учишься…

Рафальська Юлія – Директор з розвитку бізнесу в компанії Телеконтакт

Юлия, расскажите о себе. Какой ваш карьерный путь? С чего вы начинали? В компании работаю с 2012 года. Начинала с позиции оператора на входящем направлении. Прошла от тренера до Менеджера…

Гела Слюсарчук – керівник відділу маркетингу і комунікацій

Вы по образованию Маркетолог. Чем привлекло Вас данное направление? Изначально готовился к поступлению на кибернетику в «Шевченка». Возвращаясь от репетитора, я поймал себя на мысли, что несмотря на мою любовь…

Оксана Чалаузова – начальник відділу клієнтського сервісу в компанії Justin

Оксана, расскажите немного о себе. Родом из города Александрия. Образование получила в Харькове. Карьера началась с оператора контакт-центра в ПриватБанке. Увидев количество персонала, масштабы работы и перспективы развития наметила для…

Михайло Мостовий – керівник контакт центру Kasta

Михаил, расскажете немного о себе. С клиентским сервисом я имею дело с 2006 года. Еще в Кривом Роге, в местной телеком компании, я успешно объединил службы кабельного телевидения и интернет…

Віталій Пилипенко – Директор інтернет магазину citrus.ua.

Виталий Пилипенко – Директор интернет магазина citrus.ua. Виталий, расскажите о себе. Какое у вас образование? Алоха, меня зовут Виталий, я директор интернет магазина citrus.ua. Получил диплом специалиста в Одесском Национальном Политехническом…

Системний підхід до утримання персоналу на різних етапах «життєвого циклу» оператора. Секретами ділиться Ольга Неділько.

Опубліковано 04/14/2021Поділитися: ПопередняТетяна Васильчук – Керівник клієнтської підтримки компанії DineroНаступнаВіталій Пилипенко – Директор інтернет магазину citrus.ua.

Тетяна Васильчук – Керівник клієнтської підтримки компанії Dinero

1.Татьяна, расскажите немного о себе? В жизни я человек коммуникабельный и дружелюбный, в работе – системный и структурированный, поэтому работа в сервисной поддерже – это возможность объединить мои человеческие и…

Аутсорсинговий контактний центр «Телеконтакт»

Багаторічне лідерство на ринку, співпраця зі світовими компаніями — все це далеко не повна історія 20-річного досвіду компанії Телеконтакт. В Україні компанія з 2011 року представлена ​​2 майданчиками, які налічують…

Мирослава Горнік — інтерв’ю з керівником відділу сервісу і підтримки клієнтів в Concert.ua

Сегодня мы хотим познакомить Вас с Мирославой Горник — руководителем отдела сервиса и поддержки клиентов в Concert.ua.    Мирослава расскажет о важности роли оператора в клиентской поддержки, такое идеальный customer service и поделится секретом,…

Роман Кірігетов – інтерв’ю з засновником проектів «Кабанчик» і «Crafta»

Сегодня мы хотим познакомить Вас с Романом Киригетов, соучредителем онлайн сервисов «Кабанчик» и «Crafta». Роман расскажет о том, как удалось развить проект, который привлекает 3 млн. трафика в месяц, даст советы…

ІНТЕРВ’Ю З ІРИНОЮ ДЕРГАЧОВОЮ

Интервью с Ириной Дергачевой — независимый консультант. Ирина более 13 лет работает в сфере клиентского сервиса, 10 из которых на управленческих позициях. Сегодня в гостях она расскажет с чего начиналась ее карьера, поделится…

Дмитро Долецкий – стратег і експерт в сфері страхування.

Интервью с Дмитрием Долецким компания МетЛайф. Сегодня в гостях Дмитрий, эксперт в сфере страхования, расскажет как добиться успехов и поделится своими секретами по достижению целей. Расскажите, пожалуйста немного о себе. Меня зовут Дмитрий…

Вебінар на тему: «Контроль якості: Аналіз звуків 2.0»

Колеги! Раді поділитися з вами нашим вебінаром, який пройшов 30.07 на тему: «Контроль якості: Аналіз звуків 2.0» На вебінарі, Людмила розповіла які ж повинні бути умови для якісної аналітики звуків,…

Вебінар на тему “Внутрішній аудит персоналу”

Колеги! Раді поділитися з вами нашим вебінаром, який пройшов 18.06 на тему: «Внутрішній аудит персоналу». У цьому відео ми розглянули що таке аудит персоналу, які є види аудиту, навіщо і…

Вебінар на тему “Протистояння маніпуляціям з боку підлеглих”

Колеги! Раді поділитися з Вами нашим вебінар, який пройшов 21.03 на тему «Протистояння маніпуляціям з боку підлеглих». У цьому відео розкриті найбільш поширені маніпуляції з боку підлеглих. Ви зможете навчитися…

Вебінар “FMCG – як збільшити продажі”

Колеги! Раді поділитися з Вами нашим вебінаром, який пройшов 23.04 на тему “FMCG – як збільшити продажі”. У цьому відео спікер поділилася з Вами новим рішенням щодо збільшення продажів, детально…

Вебінар на тему: Контроль якості «Стандарти сервісу для операторів контакт центру» 1.0.

Колеги! Раді поділитися з вами нашим вебінаром, який у нас пройшов 29.05 на тему: Контроль якості «Стандарти сервісу для операторів контакт центру» 1.0. » У цьому відео ми розглянули яким…

Телеконтакт в Call Center World 2019

Друзі! Хочемо поділитися з вами радісною новиною! 26 червня відбувся виступ нашої команди на престижному міжнародному форумі CallCenterWorld, де Телеконтакт був визнаний кращим в регіоні EMEA і отримав золото в…

Відбувся третій день відкритих дверей у компанії Телеконтакт

12 червня 2019 року в місті Житомирі, в одному з найбільших аутсорсингових контактних центрів країни, Телеконтакт, пройшов третій «День відкритих дверей». Захід традиційного формату, який дозволяє ознайомитися з корпоративними цінностями і…

День оператора

День оператора в компанії Телеконтакт Житомир. 05 квітня 2019 року компанія Телеконтакт відсвяткувала день оператора. Це свято веде свою історію з 2011 року, з дня народження майданчика м. Житомир. Свята…

День народження Телеконтакт

13 березня 2019 року майданчику Житомир компанії Телеконтакт виповнилося 8 років з моменту відкриття. На шляху розвитку компанії було багато перешкод, однак нинішні заслуги говорять про те, що ми йдемо…

BIT-2019 Телеконтакт

26 лютого 2019 року в Києві відбулася головна подія вітчизняного ІКТ-ринку – Міжнародний Гранд Форум «Навколо Хмари. Навколо даних. Навколо КЦ. Навколо IoT. Smart SMB »(або BIT-2019). Це унікальний галузевий…

День відкритих дверей 21.02.2019

1 лютого 2019 року компанія Телеконтакт в місті Житомир провела черговий «День відкритих дверей» – захід, що дозволяє поглянути зсередини на організацію роботи одного з провідних аутсорсингових контактних центрів України.…

Спонсорство

Компанія Телеконтакт займає активну життєву позицію, при якій постійно залучаєтся спонсором до різних заходів в тому числі і конференцій. Також являється активним  учасником: Кращі практики обслуговування клієнтів Конференція і виставка…

Телеконтакт

12.2018 – Компанія Телеконтакт володіє багатьма перевагами – багаторічний досвід, виділена “Інфраструктура”, новітні “Технології”, внутрішні розробки, масштабність і т.д.. Щоб ознайомитися та оцінити дані якості, був створений відеоролик, який ви…

День відкритих дверей 29.11.2018

11.2018 – Компанія Телеконтакт проводила день відкритих дверей. В рамках обміну кращими практиками, компанія Телеконтакт запросила в гості колег зі сфери внутрішніх контактних центрів. В ході заходу відбулася захоплююча екскурсія…

Телеконтакт в Call Center World

11.2018 – компанія Телеконтакт в Call Center World, який проводився у Празі, зайняла  1 місце в світі по Рекрутингу. Компанія Телеконтакт кожного року приймає активну участь у  Call Center World,…

DzWINNER-2018 «Найкраща команда з продажу»

25.10.2018 – в Києві в “Музеї досягнень братів Кличко” відбулася урочиста церемонія нагородження переможців Нагороди DzWINNER-2018, де компанія Телеконтакт зайняла 1 місце в номінації  «Найкраща команда з продажу» . Нагорода…
Меню