Вебінар на тему: Контроль якості «Стандарти сервісу для операторів контакт центру» 1.0.

Колеги!

Раді поділитися з вами нашим вебінаром, який у нас пройшов 29.05 на тему: Контроль якості «Стандарти сервісу для операторів контакт центру» 1.0. »
У цьому відео ми розглянули яким чином, в кілька кроків, можна налагодити процес управління якістю в компанії і підвищити рівень якості роботи співробітників.
В ході живого спілкування, всі учасники змогли задати питання та отримати на них відповіді. Також була розглянута реальна модель контролю якості на прикладі компанії Телеконтакт.

Подивитися трансляцію Ви можете на нашому ютуб каналі: Telecontact. UA

Такий формат вебінару за різними тематиками ми плануємо і далі використовувати, так як ми хочемо ділитися з Вами нашим досвідом і розповідати секрети.

Щоб отримувати анонси майбутніх вебінарів потрібно просто підписатися на розсилку на нашому сайті.

Чекаємо Вас!

Поділитися:

Share on facebook
Share on telegram
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp

Контакти

  • м. Житомир, вулиця Вітрука 9;
  • м. Кропивницький, вулиця Соборна, 1А.
  • Tel.: +38 (0412) 55-44-33
  • Mail : tele@telecontact.ua

© 2019, Telecontact.UA. All Rights Reserved