Телемаркетинг

Телемаркетинг (англ. telemarketing) – прямий маркетинг, при якому спілкування продавця і покупця відбувається за допомогою засобів телефонії. У більш вузькому розумінні телемаркетинг – це продаж товарів або послуг по телефону.

Телемаркетинг зазвичай має на увазі вихідний дзвінок, тобто ініціатор розмови продавець, хоча іноді чогось кажуть «вихідний телемаркетинг».

Обдзвонювання по холодній базі – коли продавець має мінімум інформації про абонента. Наприклад, тільки регіон проживання (наприклад, перебором всіх міських телефонів однієї АТС). Надзвичайно часто застосовується при продажах в сфері b2b, висока маржинальність угод, в якій дозволяє окупити високу вартість роботи при низькій конвертації вихідної бази.

У b2c застосовується рідко, так як конверсія найчастіше виявляється настільки низькою, що не окуповує витрати.

Обдзвонювання по теплій базі – обдзвонювання потенційних покупців, які відповідають певній цільовій аудиторії. Тобто продавець здійснює дзвінок абоненту, про якого наперед відомо, що його профайл відповідає профайлу потенційного покупця послуги/продукту продавця або потенційний покупець висловив зацікавленість в товарі/послузі (розрахував якусь вартість на калькуляторі).

Також проводиться за власною накопиченою базою з метою апсейлу або кроссейлу.

Сюди ж відносяться кобрендингові проекти, наприклад, банк+авіакомпанія. Банк використовує частину бази даних авіакомпанії, що відповідає певним умовам: наприклад, розмір щомісячного рахунку повинен бути більшим ніж певна сума.

Гарячий телемаркетинг – дзвінок покупцеві, який зацікавився цим продуктом. Наприклад, зворотний дзвінок з сайту.

Телеконтактуй! І ми розповімо, що ми вміємо робити в цій галузі!