Розробка ПЗ

Ми з самого початку свого шляху, як колл-центру, почали писати скрипти самі. Група розробників в сусідній державі, яка стала центром офшорного програмування світового рівня, повністю забезпечувала наші потреби. Через якийсь час завдання стали обширніші, call-центр – це не тільки скрипти, але й телефонія. Іноді хочеться чогось незвичайного, наприклад, закрити номер абонента від деяких skill-груп операторів або зробити настроюваний добовий алгоритм набору номерів (для підтвердження замовлень в інтернет-магазині). Так з’явилася власна розробка програмно-апаратного комплексу колл-центру, яку ми успішно презентували на Global Contact Center World і отримали золото в Європі.

Знову-ж таки, завдання програмування не обмежуються забезпеченням безпосередньої роботи: тут і контроль якості, і анкети тестування на співбесіді або контроль знань в ході проекту та бухгалтерсько-фінансові хитрощі для внутрішніх розрахунків. Загалом, апетит приходить під час їжі.

За час своєї роботи ми написали кілька десятків повноцінних CRM систем для своїх замовників. В таких умовах говорити, що у нас є можливості до необмеженої інтеграції з будь-яким ПЗ замовника, думаємо, зайве.

Можливо, один з найцікавіших висновків з того, що у нас такі можливості в програмуванні, що у нас не менш широкі можливості у винаході того, що можна запрограмувати.

Телеконтактуй! – ви будете здивовані, рекомендації ЯКИХ компаній ми можемо надати в плані програмування CRM систем для контакт-центрів і просто програм для звичайних компаній.