Обслуговування клієнтів

Зазвичай мається на увазі контакт зі сторони клієнта з метою отримати додаткову консультацію або послугу, не передбачену віддаленим/автоматичним обслуговуванням.

Саме через обслуговування клієнтів колл-центри розширили свої інструменти до контакт- або омні- центрів. Аутсорсеру все одно, як прийняти виклик від абонента: по телефону, у web чаті, по скайпу, перетелефонувати протягом 10-ти секунд після ініціації. Все це – єдиний механізм центру обробки викликів, на одній стороні ваг якого – плановий потік дзвінків, на інший – графік роботи операторів. А посередині маса хитрощів, таких як: інтелектуальна маршрутизація, напівавтоматична обробка, одночасна робота у вхідному і вихідному режимі та інше

Аутсорсери, обслуговуючи зазвичай кілька десятків вхідних ліній, вміють так балансувати навантаження, що кінцевому споживачу можуть продавати хвилини обслуговування, залишаючи ризики невірного підбору кількості операторів на своїй стороні.

Якщо ваш проект передбачає більше 20 000 хвилин обслуговування в місяць (це близько 300 звернень в день) не зайвим буде розглянути пропозицію аутсорсера за ціною та можливостям контролю якості.

Телеконтактуй! І ми розповімо вам про нашу розробку – програму контролю якості, яка дозволяє нам гарантувати незмінний рівень якості на вашому проекті.