Колл-центр «під ключ»

Іноді нашим клієнтам потрібно організувати inhouse call-центр «з нуля». Це можуть бути як суперсекретні завдання свого бізнесу, так і бажання додати послуги аутсорсингового контакт-центру у свій асортимент. Ми завжди «за». Те, що не можна заборонити, ми із задоволенням очолимо!

Колл-центр – це правильно навчені люди, які працюють за правильно організованим бізнес процесами на правильному обладнанні.

Які кроки будівництва call-центру «під ключ»?

  1. Формалізація планованих бізнес-процесів в КЦ
  2. Створення динамічного скрипта для роботи операторів КЦ.
  3. Запуск проекту на майданчику Телеконтакту.
  4. Вибір правильного міста для розміщення колл-центру. Розмір, віддаленість, транспортна доступність, кількість ВНЗ, середня зарплата і т.п.
  5. Вибір будівлі/приміщення. Розміщення, транспортна доступність, забезпеченість електроенергією.
  6. Розробка ескізного проекту приміщення.
  7. Супровід розробки проекту приміщення спеціалізованими проектними. організаціями.
  8. Будівельні та оздоблювальні роботи.
  9. Пристрій СКС та інших електронних мереж.
  10. Підключення каналів зв’язку.
  11. Закупівля побутового обладнання та меблів.
  12. Вибір і закупівля інтелектуальної платформи КЦ.
  13. Вибір і закупівля ІТ-обладнання.
  14. Донорство кадрів. Телеконтакт може передати в штат нового майданчика частину працівників (в першу чергу, керівників).
  15. Організація внутрішніх бізнес-процесів на майданчику.
  16. Здача майданчика в експлуатацію.

Багато із зазначених вище кроків йдуть паралельно, тому в середньому процес від вибору міста до частково заповненого нового майданчика займає від 4-х до 9-ти місяців. А ось ілюстрація того, як виходять нові майданчики контакт-центрів.

Ремонт в call-центре
Цех, в якому до 90-х років виготовлялися щити і пульти управління для електростанцій і підприємств металургійної промисловості. З дев’яностих років не використовувався.

Ремонт в call-центре
За п’ять місяців ми перетворили цех в світлий комфортний простір для роботи.

Чи агітуємо ми звертатися в Телеконтакт за виконанням вищезгаданих пунктів? Провести косметичний ремонт приміщення – не велика хитрість: тисячі компаній, підрозділів АГВ і незліченна кількість диких бригад щомісяця щось ремонтують. Здогадатися про те, що ковролін – не найкращий матеріал для покриття підлоги в колл-центрі – теж не біном Ньютона.

Але є досить багато нюансів, які ми знаємо і якими ми можемо бути корисні. Ми будуємо майданчики регулярно та в курсі цін, можливостей і, головне, грабель. А донорство навчених кадрів, готових переїхати в регіон розгортання нового майданчика – це взагалі унікальна послуга, яка разом з побудовою бізнес-процесів «під ключ» становить найважливішу цінність нашої пропозиції.

Телеконтактуй! – Ми покажемо, які гарні бізнес-процеси ми можемо вибудувати для вас разом з гарним майданчиком і в готовому приміщенні!