Інтерактивна SMS комунікація

Ми не будемо тут говорити про масові SMS розсилки, це не дуже цікаво, там нічого складного і все зрозуміло.

Розповімо про речі, які в сучасному світі вже очікують від контактного центру.

Наприклад, ситуація на лінії – потрібно абоненту адресу продиктувати і починається:

Оператор: Запишіть, будь ласка.
Абонент: Зараз ручку візьму (чути кроки, що віддаляються: шльоп-шльоп-шльоп, невиразні звуки, кроки, що наближаються: шльоп-шльоп-шльоп. Всього 20 секунд, мінімум)
Абонент: Записую…
Оператор: Вулиця восьмого березня, будинок …
Абонент: Зачекайте, не пише…

Ну, ви здогадалися: хвилина розмови коштує грошей, папірці губляться – з усіх боків «не айс». Щоб таких речей уникнути, вже вважається правилом хорошого тону прямо під час розмови відправити абоненту SMS з інформацією про домовленості: адреса така-то, час роботи такий-то. Знову ж – і домовленості зафіксовані, а якщо дзвонили на домашній/робочий телефон – то і номер мобільного верифікований.

Для оператора це виглядає так: кнопка-клік. Все, але це вже ми перейшли до можливостей динамічних скриптів.

Телеконтактуй! І ми ще розповімо про те, чого чекають абоненти від сучасного обслуговування.