ПРО ТЕЛЕКОНТАКТ

Телеконтакт це – аутсорсинг контакт-центр, який займається обробкою вхідних та вихідних викликів, також  не голосового каналу.

Багаторічний досвід роботи компанії дозволяє реалізувати проекти різної складності. Відточені бізнес-процеси і професійні інструменти надають можливість надавати високоякісні послуги, підтримувати рівень обслуговування та орієнтація на замовника.

Незмінний лідер — входимо в трійку лідерів вітчизняної галузі за підтвердженими оборотами (Джерело: РБКiKS-Consulting)

  • Телеконтакт стартував у 1999 році.
  • У 2011 році був відкритий перший офіс в Україні у м. Житомир.
  • У 2013 році був відкритий другий офіс в Україні у м. Кропивницький.
  • Найпопулярніший колл-центр серед учасників ринку.
    (Джерело: iKS-Consulting)
  • 2700+ робочих місць, 4000+ працівників.
  • Досвід реалізації найбільших і найскладніших проектів для лідерів бізнесу.
  • Ліцензія на технічний захист конфіденційної інформації.
  • Сертифікат ISO 9001, PCI DSS, в штаті – сертифіковані координатори СОРС.
  • Максимальна стабільність бізнесу:
    • Технічна — 19 географічно розподілених майданчиків і ця кількість збільшується.
    • Комерційна — жоден з клієнтів ≥ 10% обороту.

Мене цікавить вакансіяМене цікавить співробітництво

* обов'язково для заповнення

* обов'язково для заповнення

* обязательно для заполнения

* обязательно для заполнения