Про телеконтакт

Телеконтакт – аутсорсинговий колл-центр. Те, що зараз впроваджують наші колеги, про це ми вже пишемо книги, і отримуємо міжнародні нагороди.

Ми не продаємо операторів або технічні рішення, ми звільняємо ваш основний бізнес від необхідності думати про наше.

Незмінний лідер

— входимо в трійку лідерів вітчизняної галузі за підтвердженими оборотами (Джерело: РБК «Російський ринок аутсорсингових call-центрів»; iKS-Consulting)

  • Телеконтакт стартував у 1999 році. Перший у Східній Європі контакт-центр на IP-технологіях, перше в Росії впровадження професійної WFM-системи.
  • У 2011 році був відкритий перший офіс в Україні у м. Житомир.
  • У 2013 році був відкритий другий офіс в Україні у м. Кропивницький.
  • Найпопулярніший колл-центр серед учасників ринку.
    (Джерело: iKS-Consulting)
  • 2700+ робочих місць, 4000+ працівників.
  • Досвід реалізації найбільших і найскладніших проектів для лідерів бізнесу.
  • Ліцензія на технічний захист конфіденційної інформації.
  • Сертифікат ISO 9001, PCI DSS, в штаті – сертифіковані координатори СОРС.
  • Максимальна стабільність бізнесу:
    Технічна — 12 географічно розподілених майданчиків.
    Комерційна — жоден з клієнтів ≥ 10% обороту.

телеконтакт, Житомир
Зал в житомирському офісі Телеконтакту

Хронологія міжнародних нагород ТЕЛЕКОНТАКТУ з 2011 року, ContactCenterWorld.com:

Best Technology Innovation — Internal Solution:

  • 2016, World Finals: Ranked #1;
  • 2016, EMEA: Ranked #1;
  • 2014, EMEA: Ranked #2;
  • 2013, World Finals: Ranked #2;
  • 2013, EMEA: Ranked #1

Best Outsourcing Partnership:

  • 2016, World Finals: Ranked #1
  • 2016, EMEA: Ranked #2

Best Contact Center:

  • 2014, EMEA: Ranked #2;
  • 2013, EMEA: Ranked #2

Best Outbound Campaign:

  • 2014, EMEA: Ranked #2

Best Contact Center Support Professional — Workforce Planning:

  • 2013, EMEA: Ranked #1;
  • 2013, World : Ranked #1

Best Incentive Scheme:

  • 2017, World Finals: Ranked #1
  • 2017, EMEA: Ranked #1
  • 2012, EMEA: Ranked #2

Best Recruitment Campaign:

  • 2012; EMEA: Ranked #2;
  • 2011, EMEA: Ranked #2

Best Contact Center Trainer:

  • 2011, EMEA: Ranked #1;
  • 2011, World Finals: Ranked #2

Телеконтактуй! І ми підберемо для Вашого проекту можливі варіанти реалізації.