Про наші послуги Працюючи в Телеконтакті, можна отримати не тільки професію, яка може стати Вашою (якщо не на все життя, то надовго), а й навички, які будуть корисні в багатьох інших сферах діяльності ... ![]() |
![]() Чим ми займаємося? > Навіщо замовляти наші послугиСеред наших клієнтів є два типи замовників:великі, які не вважають спілкування з клієнтами своєю ключовою компетенцією і віддають цю роботу тим, хто спеціалізується саме на цьому (тобто Телеконтакт); клієнти, що мають власні call-центри, але залучають нас для вирішення одного або кількох завдань з наступного списку:
— Зняття пікових навантажень. Багато наших працівників мають кваліфікацію для роботи на декількох проектах, і простій в одному з проектів компенсується великою кількістю викликів на іншому.
— Робота на обмежених у часі проектах. Замовникам складно і дорого організувати додаткові робочі місця, найняти, навчити персонал для проекту тривалістю кілька місяців. — Залучення висококваліфікованого персоналу. Наші співробітники на всіх рівнях часто виявляються більш кваліфікованими, ніж співробітники внутрішніх call-центрів. — Внутрішня політика деяких компаній не дозволяє наймати в штат велику кількість лінійних співробітників. Для них ми організуємо таку роботу в режимі аутстафінгу. — Резервування власного call-центру на випадок збоїв в основному підрозділі. У великих західних компаніях наявність такого резерву часто є обов'язковою. — Вивільнення ресурсів, в першу чергу — уваги вищого менеджменту компанії. Звертаючись до аутсорсингу, замовник отримує портативний, контрольований і стерпний бізнес-процес з прозорою системою ціноутворення. P.S. Читачі нашої книги можуть отримати обіцяні в ній матеріали по посиланню (Ім'я користувача = паролю, вказаному у книзі). |
Телеконтакт, © 2011 - 2018 |
|