Чим ми займаємося?
Хто у нас працює?
Чому у нас працюють?
Де у нас працюють?

Про наші послуги

Працюючи в Телеконтакті, можна отримати не тільки професію, яка може стати Вашою (якщо не на все життя, то надовго), а й навички, які будуть корисні в багатьох інших сферах діяльності ...

 

Чим ми займаємося? > Навіщо замовляти наші послуги

Серед наших клієнтів є два типи замовників:
великі, які не вважають спілкування з клієнтами своєю ключовою компетенцією і віддають цю роботу тим, хто спеціалізується саме на цьому (тобто Телеконтакт);
клієнти, що мають власні call-центри, але залучають нас для вирішення одного або кількох завдань з наступного списку:

— Зняття пікових навантажень. Багато наших працівників мають кваліфікацію для роботи на декількох проектах, і простій в одному з проектів компенсується великою кількістю викликів на іншому.

— Робота на обмежених у часі проектах. Замовникам складно і дорого організувати додаткові робочі місця, найняти, навчити персонал для проекту тривалістю кілька місяців.

— Залучення висококваліфікованого персоналу. Наші співробітники на всіх рівнях часто виявляються більш кваліфікованими, ніж співробітники внутрішніх call-центрів.

— Внутрішня політика деяких компаній не дозволяє наймати в штат велику кількість лінійних співробітників. Для них ми організуємо таку роботу в режимі аутстафінгу.

— Резервування власного call-центру на випадок збоїв в основному підрозділі. У великих західних компаніях наявність такого резерву часто є обов'язковою.

— Вивільнення ресурсів, в першу чергу — уваги вищого менеджменту компанії. Звертаючись до аутсорсингу, замовник отримує портативний, контрольований і стерпний бізнес-процес з прозорою системою ціноутворення.


P.S. Читачі нашої книги можуть отримати обіцяні в ній матеріали по посиланню (Ім'я користувача = паролю, вказаному у книзі).




Телеконтакт, © 2011 - 2017

Приходьте працювати до нас! :)
Житомир    Кіровоград