Чим ми займаємося?
Хто у нас працює?
Чому у нас працюють?
Де у нас працюють?

Гнучкий графік

Телеконтакт пропонує зручні графіки роботи. У нашій компанії існує можливість як повної зайнятості (роботи повний робочий день), так і підробітку в зручному для Вас графіку ...

Навчання

Телеконтакт приділяє велику увагу навчанню своїх співробітників. Кожен оператор, що приходить до нас на роботу, проходить базовий курс навчання професії, який закінчується тестом на допуск до роботи ...

 

Чому у нас працюють? > Зростання

Телеконтакт вітає зростання працівників у середині компанії. Всі нинішні керівники call-центрів Телеконтакту, начальники служб і підрозділів починали свою роботу як оператори. Однак ми змушені засмутити тих, хто планує стрімкий кар'єрний ріст вже на другий місяць роботи в нас — ми впевнені, що будь-який керівник повинен набратися достатнього досвіду, «дозріти». Півроку роботи в якості оператора вже дають можливість нашому співробітнику претендувати на посаду супервайзера, рік роботи супервайзером — на посаду керівника групи. Звертаємо увагу на те, що кожен проект нашого call-центру організовано так, що супервайзери керують операторами, а в цілому виконанням проекту займається керівник групи. У наших колег-конкурентїв посада «керівник групи» часто називається «менеджер call-центру».

Зростання може бути не тільки кар'єрним, але і професійним, і, як наслідок, фінансовим.
Наш оператор отримує стільки, скільки, готовий заробити. При бажанні можна отримувати більше свого супервайзера (наприклад, за збільшення результатів на продажах). Це реальний факт.

Крім цього

Обов'язковий ефект роботи у нас — постійний саморозвиток:

— Це розширення кругозору за рахунок засвоєння різних проектів: наші замовники представляють дуже різні сфери бізнесу. Це і банки, і інтернет-провайдери, і страхові компанії. Працюючи на проекті, ви, перш за все, отримаєте інформацію, яка буде корисна для вас не тільки в роботі. Працюючи з банком, оператор дізнається, на що звертати увагу, вибираючи кредит або депозит. Працюючи з інтернет-провайдером, оператор розуміє основні процеси передачі інформації через мережу Інтернет, дізнається, який варіант підключення був би цікавий особисто для нього.

— Наша робота — це спілкування, тому підвищення комунікабельності є природним результатом.

— Грамотність мови підвищиться за рахунок того, що ви будете працювати з хорошими текстами, будувати свою мову на їх основі, а також за даним аспектом роботи з вами будуть постійно займатися і давати необхідні рекомендації.

— Через деякий час ви набагато легше будете виходити з неприємних ситуацій у спілкуванні, почнете дивитися по-іншому на проведення важливих для вас розмов.


Пропрацювавши у нас всього один рік, ви зможете заявити про значний набір нових знань і вмінь, які вам стануть в нагоді і в подальшій роботі, і в особистих цілях.

А ще... за успіхи в роботі співробітники нагороджуються сертифікатами салонів краси, беруть участь у корпоративних заходах (виїзди до Москви на мюзикли, дитячі вистави, спільні свята).

А також, якщо співробітник добре зарекомендував себе в нашій компанії, пройшов кілька щаблів, але хоче спробувати себе «у великому житті» (і у нас немає відкритої вакансії на наступному ступені), ми із задоволенням рекомендуємо співробітника нашим клієнтам або просто дружнім компаніям на ринку.
Наприклад:
Світлана Я. — працювала оператором, потім керівником групи на проекті великого дистриб'ютора автомобілів. Зараз вона керівник відділу цієї компанії в Москві.
Олена К, — спочатку оператор, потім керівник групи банківського проекту, зараз — співробітник цього банку в Москві.
Інша Олена К — тренер школи операторів, зараз тренер і фахівець з підбору персоналу найбільшого банку.
Катерина Ч, — менеджер з кадрів, зараз менеджер з кадрів у московському банку.





Телеконтакт, © 2011 - 2017

Приходьте працювати до нас! :)
Житомир    Кіровоград