Чим ми займаємося?
Хто у нас працює?
Чому у нас працюють?
Де у нас працюють?

Зростання

Телеконтакт вітає зростанні працівників у середині компанії. Всі нинішні керівники call-центрів Телеконтакту, начальники служб і підрозділів починали свою роботу як оператори. Однак ми змушені засмутити тих, хто планує стрімкий кар'єрний ріст вже на другий місяць роботи в нас - ми впевнені, що будь-який керівник повинен набратися достатнього досвіду, «дозріти» ...

Навчання

Телеконтакт приділяє велику увагу навчанню своїх співробітників. Кожен оператор, що приходить до нас на роботу, проходить базовий курс навчання професії, який закінчується тестом на допуск до роботи ...

 

Чому у нас працюють? > Гнучкий графік

Телеконтакт пропонує зручні графіки роботи. У нашій компанії існує можливість як повної зайнятості (роботи повний робочий день), так і підробітку в зручному для Вас графіку.

У нас існують зміни тривалістю від 4-х до 12 годин, в залежності від потреб кожного проекту. Як правило, короткі зміни тривалістю 4-ри години організуються для проведення вечірніх проектів, а для більшості проектів використовуються стандартні 8-годиннї зміни.

Робоча зміна включає в себе оплачувані перерви на обід і відпочинок, таким чином, робочий час становить 7 годин на день.

У нас існує дуже велика кількість можливих схем роботи, крім тривалості зміни вказуються дні тижня, в які вона може бути призначена (наприклад: 8-годинні зміни тільки у вихідні дні).

Для співробітників, що працюють у вечірні зміни або понаднормово, організована доставка до будинку за рахунок компанії.



Телеконтакт, © 2011 - 2017

Приходьте працювати до нас! :)
Житомир    Кіровоград