Чим ми займаємося?
Хто у нас працює?
Чому у нас працюють?
Де у нас працюють?

Як ми відпочиваємо

Ми вміємо відпочивати. На щорічних виїзних корпоративних заходах ми організуємо могутню розважальну програму. Ось, наприклад, список навчальних семінарів, що пройшли на нашому корпоративі в 2009 році ...

Гнучкий графік

Телеконтакт пропонує зручні графіки роботи. У нашій компанії існує можливість як повної зайнятості (роботи повний робочий день), так і підробітку в зручному для Вас графіку ...

 

Чому у нас працюють? > Навчання

Телеконтакт приділяє велику увагу навчанню своїх співробітників. Кожен оператор, що приходить до нас на роботу, проходить базовий курс навчання професії, який закінчується тестом на допуск до роботи.

Базове навчання триває 24 години і складається з теоретичної частини та практичних занять - ділових ігор, в яких кожен претендент освоює базові навички телефонного спілкування, вчиться працювати в стандартних ситуаціях і реагувати на типові нестандартні ситуації (наприклад, спроби абонента познайомитися з оператором), а також отримує навички роботи з усіма необхідними програмами.

Надалі оператор може пройти тренінги:

Професійна телефонна розмова — тренінг, оновлюючий знання професійного телефонного етикету, що дає додаткові навички для більш кваліфікованої роботи (управління розмовою, поведінка в конфліктних ситуаціях і т.д.)
Тренінг з продажів — тренінг, на якому оператор дізнається, в чому полягає процес продажу, яким чином потрібно поводитися на кожному етапі розмови, щоб отримати від покупця позитивну відповідь.
Управління голосом — тренінг, що доповнює професійні операторські вміння, а також подальші заняття на тренажері «Вірний тон» дозволяють навчитися керувати своїм звучанням, починаючи від чіткості дикції і закінчуючи виразністю мови.
Управління емоційним станом і Управління конфліктом — універсальні тренінги, що дозволяють навчитися зберігати емоційний спокій у складній ситуації і вирішувати протиріччя, що виникають в процесі спілкування.

Якщо у оператора виникають труднощі в роботі, то на допомогу прийде тренінг-менеджер. Він проведе з оператором індивідуальне заняття, покаже реальні шляхи поліпшення якості роботи.

Все навчання проводиться тільки в робочий час і оплачується як робочі години.





P.S. Читачі нашої книги можуть отримати обіцяні в ній матеріали по посиланню (Ім'я користувача = паролю, вказаному у книзі).



Телеконтакт, © 2011 - 2017

Приходьте працювати до нас! :)
Житомир    Кіровоград