Чим ми займаємося?
Хто у нас працює?
Чому у нас працюють?
Де у нас працюють?

Навіщо замовляти наші послуги

Цифра схожа на структуру ринку у Великобританії (14%) чи Німеччини (16%) ...

 

Чим ми займаємося? > Про наші послуги

Працюючи в Телеконтакті, можна отримати не тільки професію, яка може стати Вашою (якщо не на все життя, то надовго), а й навички, які будуть корисні в багатьох інших сферах діяльності.

Ці навички наші співробітники застосовують у таких сферах діяльності:

Обслуговування клієнтів
Гарячі лінії; привітальні дзвінки; відновлення відносин з клієнтом; прийом і обробка претензій; замовлення і резервування; оповіщення клієнтів; SMS-алертінг; маркетингові дослідження та опитуванні задоволеності клієнтів; програми запобігання виникнення заборгованостей.

Залучення клієнтів
Вхідні та вихідні продажі; прийом і обробка замовлень; призначення зустрічей; продовження передплати; збір даних; створення / актуалізація / сегментація / профілювання / очищення клієнтських баз даних; програми підвищення продажів і перехресні продажі.

Підтримки маркетингових кампаній
Промо-кампанії із залученням різних каналів взаємодії; маркетингова підтримка продуктів і подій; інтерактивні голосування; розсилка мобільного контенту.

Технічна підтримка
Виявлення несправностей; вирішення технічних питань; Help desk.

Підтримки операційних підрозділів
Reception / switchboard; обробка платежів; верифікація; робота з електронними додатками; управління контактами; збір заборгованостей; безпечне зберігання даних; автоматизовані розсилки повідомлень; введення даних; оцифровка документів; автоматизація документообігу.




Телеконтакт, © 2011 - 2017

Приходьте працювати до нас! :)
Житомир    Кіровоград